Saturday, November 17, 2012

Prometheus (2012). Men nä.
J'ai tué ma mère (2009, Jag dödade min mamma). Men ja. Helt inspirerad att se mer av Xavier Dolan (född -89!)
Chernobyl diaries (2012). Nja, kanske ganska okej ändå. Men tänk att "dom" aldrig får till en vettig twist och knyter ihop filmen till nåt värt att minnas. Alltid nåt oläskigt.
Äta sova dö (2012). Tyckte om den. Tycker den hade nåt att säga och jag tog den till mig. Lågmält och dokumentärt.
Skyfall (2012). Craig är inte min Bond. Så är det och därför har jag svårt att se detta som en bondfilm (3/10) men med generella actionögon (7/10) funkar det.
Woman in black (2012). Harry Potter spelar vuxen rätt okej. Storyn försöker vara en klassisk spökis men uuh så trist. Snyggt foto dock.

Greys anatomy s02 s03 s04 - hihihi greeeeys.

Svt play
Torka aldrig tårar utan handskar
Dox - Love addicts
Dox - Den stora friheten