Wednesday, December 22, 2010

.

How i met your mother s06e01-06 - Lika fantastiskt som tidigare.
The Town (2010) - Mer än okej av Ben Affleck. Ännu bättre om nån annan fått huvudrollen. Sen fattade jag inte allt dom sa, men det gick bra ändå.
Hellraiser (1987) - Tänkte köra hela gänget (alla åtta) men sen gjorde jag nåt så dumt som drömma en obeskrivligt överjävlig mardröm som jag nu några veckor senare inte kommit över, så efter denna film har jag inte sett nån mer horrorskräckisläskigt. Förjävligt.
Anvil! The story of Anvil (2008) - Fy fan i helvete vad bra. Var det bara jag som grina till slutspelningen...?
Black Swan (2010) - Lätt på årets topp fem. Litet mästerverk. Aronofsky har ännu inte gjort mig besviken (eller The Fountain var rätt kass iofs).
Somewhere (2010) - Jag vet faktiskt inte om jag gillade eller ogillade den här. Sofia Coppola. Äh, vet inte. Kanske både och.
Lucas (1986) - Behövde åttiotalshighschooldramaflick. Den här passar då.