Wednesday, December 29, 2010

.

Rabbit Hole (2010) - Fint drama om förlorat barn. Men what the fuck har Kidney Cole gjort med läpparna på sistone?! Ser störd ut.
Skyline (2010) - Så dåligt, men småsnyggt med effekter och därför tittade jag klart.
Tomorrow, when the war began (2010) - Första filmen av tre efter bok. Helt okej! Australien, tuffa ungdomar, doomsday feel, och allt däremellan.
Twelve (2010) - Riktigt otydligt fokus och handling. Vem/vad handlade det om? Alla stereotyper som fick insikt om sig själva eller stackars langaren med himla gott hjärta eller smarta orden av berättarrösten/Keifer S. Så oklart. Osoft. Oseriöst.
Winters Bone (2010) - Årets feel bad-film.
Reindeerspotting (2010) - HAH! Trodde jag, ja. Det här är årets feel badest typ ever-film. Kompisfilmare av Subutexinjicerare, dokumentärt alltså. Tung skit. Kommer inte över den här på så många nivåer. Har liksom med mig den känslomässigt hela tiden. Saken blev ju onödigt inpå näthinnan när jag råkade googla upp en bild på en hängd huvudkaraktär. Det är jag fortfarande ordentligt tagen av.

Human Target s01e01-02
How i met your mother s06e07-12
Buffy halva säsong fem.