Wednesday, June 16, 2010

Come on have a go if you think you´re hard enough

Sen har jag sett:

- Dog Soldiers (2002). Britter, varulvar, skog och skjutvapen blir en ganska underhållande rulle. Jo den var bra.
- Harry Brown (2009). Den här var rätt bad ass. Superbra. Och Jack O'Connell. Thug teens som terrar folk i mindre engelsk stad/förort. Michael Caine som gamling som får nog.
- Feed (2005). En film om feeders! Menad att vara gross och det var den också.
- The Descent part 2 (2009). Jag tyckte den här var bra. Inte helt impad av första rullen vilket jag har fått bastning för men den här gillade jag mer.
- A Nightmare on Elm Street (2010). En scen var ganska snygg. Resten ganske sketet. Dålig ny Freddy, han lät dålig och töntig och såg inte klok ut. Och ja, Original-Freddy ser väldigt klok ut. Är inte helt emot remakes men det här gick väl inte hem ändå. Och Ella från Melrose Place (anno 2009) i huvudroll, nä nä. Sen så älskar jag ju Robert Englund överdrivet mycket som Freddy, så det går väl inte att göra mig nöjd för fem öre antar jag.

- The Hills s06e01-07. Här händer det grejer. Speidi är mer wack än vanligt och Brody makes a girl go gay och Kristin är härlig men otrovärdig i allt hon tar sig för. Lo är soft.
- Celebrity Rehab s03. Riktigt bra säsong. Tyckte mycket om de två första säsongerna men det här var min favorit (och sen var det ju ett tag sedan man såg dom). Vad jag dock missat är Sober House, så det är på schemat nu (om det går att hitta). Can't wait att få se Heidi och Tom i Sober House. Och Mike Starr som ba breaks my heart, längtar efter honom där också.

Sen har jag fortsatt lite med Friday Night Lights, några avsnitt sådär. Och så har jag börjat se om Skins - världens bästa serie.

En favvobild från NYC på det.