Thursday, November 19, 2009

Bästa säsongen.

Eller jag tror det var bästa säsongen iallafall, av Americas Next Top Model. Kan vara för att jag precis sett finalen. The right girl won (kan ju fortfarande inte spoila). Himlans bra omgång alltså.

Sen har jag ju laddat ner Deadwood för ett tag sen. Säsong 1. Ska vara sevärd. Återkommer.
Vissa serier (Dexter, Mad Men, Gossip Girl, One Tree Hill) har jag stora problem med att se bara en gång i veckan. Det fungerar väl när det är mer fristående avsnitt (tänk CIS - som jag inte följer - eller Reaper eller Scrubs. Amazing Race!) men när det är cliffhanger eller ett kärleksnystan eller så, så måste jag nästan se minst 3-4 på en gång, om inte en halv säsong eller allra helst på en grå söndag se en HEL säsong. Bästa som finns. Det jag ser fram emot mest i höst/vinter är ovan nämnda Dexter s04. Gossip Girl har jag inte kunnat hålla tassarna ifrån, så där är jag helt ikapp. One Tree Hill har jag 10 avsnitt på vänt. Jag har läst att Sophia Bush är ihop med killen som spelar Julian. Hon har ju dessutom varit gift med Chad/Lucas och varit ihop med James/Nathan. Maneatern. Ligga runt på jobbet sådär.
Tänk om man fick se O.C. igen för första gången. Radera första visningen typ. Mischa Barton är en riktigt skitskådis men hon är så fin i O.C. Ursäktad för all framtid.
Nu ger jag mig på Eastwick e02. I första avsnittet under första 20 minuters lyckades man hinta typ fem gånger att Darryl Van Horns kön var så stor, utan att säga orden. Ska ju vara barnvänligt men ändå lite mysigt sexigt för hemmafruarna. Jag säger som Ice Cube "big dicks in your ass is bad for your health". Nu har jag ångrat mig, vill inte se det. Blir nog ett till Hidden Palms (e07).