Monday, November 30, 2009

Det var den fina.

Jaha. Nu har jag slarvat bort min mobil för första gången. Det SUGER. Den borttappades någonstans mellan Spy Bar och 96:ans busshållplats vid 4.00-snåret i lördags.
SEN DÅ, visade det sig att det inte går på min hemförsäkring. "Jag ser här att du inte har den tilläggsförsäkring som krävs". Men vaffan, tar man inte det för givet i en hemförsäkring, att det ska samtidigt vara en drullevariant. Alla har väl mobiler nu för tiden! Eller har jag helt fel nu? Är ju inte helt van att tappa bort saker.
Hur som jävla helst, så kanske man får ett samtal från polis eller så. Hoppas hoppas hoppas. Annars tänker jag köpa en likadan. Men blä, dyrt.
Innan det var det en av årets bästa kvällar. Men det andra skuggar det första.

Dagens confession. Jag har inte slutat titta på Eastwick. Haha. Trodde jag inte två avsnitt in. Men det är otroligt lättsamt att se och det behövs att varva med.

Såg en rätt lustig och halvbra film igår, Long Weekend. Älskar Claudia Karvan. Hon är typ huvudperson och producent till världens bästa serie Love My Way. Så är det.

Såg ett par knäppa filmer i fredags också. Pisskassa Yeti (2008) och House on the Egde of the Park (La casa sperduta nel parco, 1980). Sistnämda blev jag lite illamående av, tror det var pga för fet middag och att jag inte var upplagd för blod och terror.