Friday, November 27, 2009

I dessa sko-med-klack-tider

Jag har just inhandlat (impuls) typ mina snyggaste pjucks ever. Obs att det är grått skinn och jag är toksvag för grått, snyggslitet skinn. Såklart för dyra. När jag kom hem såg jag att det är ett danskt märke. SÅKLART. I love danska märken och mycket mer gällande det där landet. Det ba kändes som en bekräftelse att det var så bra köp. Inpränt bra köp bra köp bra köp. Jag hoppas att jag ska kunna flytta in i dom, dvs gå i dom typ hela tiden.

UPDATE: Jag har bytt skorna. Nu är jag jättenöjd. Livsfarligt med impulsshoppning.

Igår började jag se The Soloist. Trög men rätt sweet ändå efter ett tag. Har 30 minuter kvar av den (somnade ifrån igår) som jag tänkte se nu. Japp.
Sen... sen kanske The House on the Egde of the Park är jag pepp på. Får väl se vad den har att erbjuda en kväll som denna.

Såg förresten 2 minuter av Glee! Stängde av och slängde när jag upptäckte att det är en Fox produktion. Löjligt va. Men jag hatar Fox så mycket och undviker om jag kan (gäller ej filmer från Fox dock, går ju inte). En sak håller jag mig såklart inte borta från och det är ju Cops, världens bästa reality show.