Wednesday, November 18, 2009

Dagens val.

Idag har jag sett tre avsnitt av Hidden Palms (2007). Helt okej. Ibland lite väl mycket titta-på-ett-fotografi-vända-blicken-mot-fjärran, men jag dömer ingen. Men det är faktiskt rätt bra handling och skådisar. Gillar ju Amber Heard på nåt vis. Sett henne en del på sistonde, bla i hemska The Informers (2008). Den var ändå skriven av Bret Easton Ellis och jag skaffade mig pepp, men gud så kass. Manusförfattarna borde belönas med en Razzie. Men hon är bra som vanligt. Började se The Stepfather (2009) men det var en alldeles för dålig cam-version. Väntar ett tag. Just det, hon var zombiegrannen i Zombieland också, en rätt så underbar roll.
Hidden Palms har iaf bara åtta avsnitt, blev tydligen inget mer. Lättsamt och inget årsprojekt alltså.

Största peppen just nu är finalen i Americas Next Top Model, s13e12. För första gången i densammes historia har jag hejat på samma person från första avsnittet, och hon kommer vinna. Mos def. Inga spoilers, inga namn.

Gav mig förresten på Accidentally on Purpose också häromsistens. Fy fan. Pallar inte sitcoms. Fast om Arrested Development är en sicom så älskar jag sitcoms. Det är genialitet i tvformat.

Nu Djurpolisen i Houston på Animal Planet. Inte lika bra som Djurpolisen i Phoenix.