Sunday, December 27, 2009

- Are you blood?

Jag såg klart Dexter s04 imorse. SPOILER AHEAD Tyvärr vart typ hela säsongen förstörd redan innan jag satt igång (i torsdags), efter en inte-meningen-spoiler (facebook-status) som löd "såg säsongsavslutningen av Dexter igår och...alltså...WTF?!" Dessa ord innebar att jag var helt inställd på att någon skulle dö i sista avsnittet, frågan var bara vem och jag valde mellan två styckna och hade rätt på en av dessa. Blev att jag tyckte att hela sänsongen var seg, hände ju typ ingenting, och att det ändå till slut skulle dö en viktig person i sista avsnittet. Det som tog på mig värst var typ när special agent Lundy dog några avsnitt in, och det säger väl en del om vad jag tyckte over all. Nä, stor besvikelse. Och så är jag såklart sjukt störd över att den blev förstörd redan innan (med oflit). Hade ju längtat ett år efter det här.

Men så har jag även kollat klart säsonger(/säsongsuppehåll) av:
- Hung, typ fem sista
- Gossip Girl, två sista
- Californication, två sista
- Melrose Place, två sista
- Eastwick, tre sista
- Vampire Diaries, sista avsnittet
- Weeds, säsong 3 (och börjat på s04)

Förutom detta har jag sett 2012 som var lång och hade tuffa effekter men en så jävla uttjatad grundstory. Har redan sett det! Bara nya tuffa effekter alltså.
Även sett Fritt Vilt 2. Heh. Nä.

Nu har jag gått lös på Roswell! Love it.