Saturday, December 19, 2009

With a little tips from my friend

Tack vare Jonas, kunde jag leta rätt på denna. Steve Masons - my idol - senaste släpp.
Steve Mason - All Come Down
Självbetitlat. Det är väl första gången. Eller? King Bisciut Time skulle ju komma ut med nytt till sommaren sas det. Hände det nåt? Dunno.
Osar Embrace till en början för att bli lite 80-tals ambient i melodin mot mitten. Sången är som alltid felfri. Perfekt. Åhhh fina bästa Steve Mason.

Jag har nyss sett The Blind Side. Hmm sockersöt mest. Men SEN, ba verklig historia (tar inte reda på sånt innan jag ser filmen helst, bättre att inte veta. På slutet fick man veta). Då smälter jag. Fast bara litegrann denna gång. Men det var en fin historia. Sandra Bullock överraskade med en tuff karaktär. Men jag ogillar henne rätt mycket i andra fall.

Jag jobbat hela dagen idag och är slut i rutan. Behöver mer lättsmält tittande. Är Jennifer´s Body värd att se tro. Adam Brody... mmmm.