Sunday, December 06, 2009

Betalar också. Faktiskt.

Gjorde precis en julklappsbeställning på cdon.com (plus köpte mig en ny telefon) och såg att jag under de senaste cirka fyra åren spenderat 11751 kronor i den lilla webshopen. Och då har jag handlat mycket mer på play.com senaste två åren och på ginza.se innan cdon.se-perioden. Innan det boxman.se. Jag gissar att det kanske iallafall går jämnt ut, nerladdningen och inköpen/biobesöken. Eller kan man inte räkna så?

Igår såg jag Sharkwater på svt2. Blev så himla illa berörd när det visades tjuvfiskare som kastar i stympade, fortfarande levande hajar och andra fiskar i vattnet igen, leendes in i kameran. Det är helt sjukt. Det finns inget värre än djurplågeri i mina ögon. Typ.
Såg förresten sen i min hylla att jag hade filmen på dvd. Se där.

Nu tänkte jag se danska Brødre (2004) och sedan amerikanska remaken Brothers (2009).