Wednesday, December 16, 2009

series update

1. Det var ju Hung jag började kolla på häromdan. Fyra avsnitt in är jag inte alls särskilt impad. Thomas Jane är ju skön (och gift med Patricia Arquette) och det är väl behållningen såhär långt. Dock hämtat ner resterande avsnitt som finns, kan ju inte sluta nu.

2. Fortsatt mig igenom Weeds, sakta men säkert och helt utan problem. Så himla bra. Är väl någonstans i mitten av säsong 2 nu. Shane i mitt hjärta.

3. Och ikväll, jo ikväll har jag ääääntligen sett The Hills s05e11-e20. Har ju sparat på mig så man kan få en vettig size dos. Nu sätter det igång i mitten av januari igen, om jag har mina facts straight. *Slänga in lite english känns ju cool*
Kristin - love her. Gjorde jag i Laguna Beach också. Saknar Lauren dock!
Skiter fullständigt i om det är set ups och manus, jag ba älskar't. Enda handlingen som jag inte helt känner med är Speidi som känns så otrovärdigt på alla vis. Och Spencer är väl den största douche bagen i historien av d-bags.

En grej till - hur bra är det inte med 20-30 minuters långa avsnitt. Bästa grejen.